fredag den 23. marts 2012

Strik ude i have, er bare det bedste. I dag greb jeg de nærmeste tæpper og puder og så ud i solen. Skal jeg være helt ærlig, strikkede jeg solskin, det var årets første solstråler, der virkelig bagte. Til sommer i juni + juli + august er der åbent 3 dage i butikken på Korsørvej: tirsdag + onsdag + torsdag - og her strikkes i haven, kom og vær med. Husk lige madpakken, strikketøj og kaffen.I de tre måneder har jeg kun åbent i tre dage midt i ugen. Så holder jeg sommer-week-ends med familien. Det bliver min sommerferie, derfor er der ikke ferielukket denne sommer - der skal prøves! Hvornår det regner og der er salg i garnet, det ved jeg ikke, derfor vælger jeg at have åbent hele sommeren, men så kun i 3 dage om ugen i disse tre måneder. Til september er der igen åbent 6 dage om ugen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar